تحلیل آمار سایت و وبلاگ پاره ای توضیحات! - ترجمه ی زندگی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترجمه ی زندگی
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

به نام خدای رحمن و رحیم

سلام

خوبید؟

صدای من رو از کافی نت می شنوید!

خب، ابتدا بابت پست قبل عذرخواهی می کنم؛ همون طور که شاید تا حالا فهمیده باشید، چند روزیه که نتم مریض شده! :دی
بعد چند شب پیش با گوشی رفتم سایت پارسی بلاگ و لاگین کردم، که کامنت های خصوصیم رو بخونم (با گوشی که هستم از روی خود صفحه ی کامنت نمی تونم لاگین کنم)؛ خلاصه دیدم چیز خاصی نمی یاره برام، منم بی خیالش شدم و اومدم بیرون؛ اما نمی دونم چطوری خودش لطف کرده و برام یه پست خالی ثبت کرده!!
جالب این جاست که پارسی بلاگ هیچ وقت پستی رو بدون عنوان ثبت نمی کنه، اما نمی دونم اون شب با گوشی چطور بوده که حتی پست رو بدون عنوان ثبت کرده! :دی

به هر حال..

چون خودم از پس مشکل سیستم برنیومدم، الآن اوردمش بیمارستان! :دی
آقای دکتر گفتن مریضمون باید بستری بشه :دی منم گفتم الآن کارش دارم، شنبه میارمش. (البته اگر وقت کنم..)

دیگه...
انگار یه چیزای دیگه ای هم توی ذهنم بود که بگم، اما الآن یادم نیست (احتمالاً تا برم خونه یادم بیاد :دی)!

آهان، تا وقتی نت ندارم (درست که شد خبرتون می کنم) لطفاً کسی برام کامنت خصوصی نذاره چون نمی تونم با گوشی خصوصیارو چک بکنم (می ترسم دوباره لاگین کنم و دوباره خودش پست بزنه :دی). اگر صحبت غیرعمومی ای دارید لطفاً برام ایمیل بزنید.
راستی توی پست قبل زده یه کامنت خصوصی دارم، اما لاگین که کردم چیزی رو نشون نمی ده! احتمالاً یکی از پارسی بلاگی ها بوده که تونسته خودش حذفش کنه! خودش بیاد اعتراف کنه کی بوده :555:  :پی)

اینو هم بگم راستی!
قرار بود هفته ی پیش یه امتحان میان ترم داشته باشم و یه لکچر؛ با اجازتون استادی که باید سر کلاسش لکچر می دادم نیومد، اون یکی استاد هم میان ترمش رو انداخت برای جلسه ی بعد!
از جهتی خیلی خوب شد، که بیشتر فرصت دارم و اینا، اما خب با این همه کار و درسی که دارم، از جهاتی هم بد نبود که بارشون از دوشم برداشته بشه، که خب نشد و موندن برای هفته ی بعد (شنبه و یک شنبه ای که میاد)؛ به هر حال دعا کنید هر دوش خوب بشه.

دیگه فکر کنم عرضی نیست، جز تشکر از همه تون که در هر حال شرمنده م می کنید، حتی اگر پستی خالی باشه :)
ضمناً با گوشی وبلاگای همه تون رو زیر نظر دارم :دی
اما اون طوری نمی تونم کامنت بذارم؛ الآنم متأسفانه وقتش نیست دیگه..

دیگه همین دیگه..

برای حال خراب نتم و مهم تر از اون خودم دعا کنید...

---------

پ.ن.
«چهارده آسمان»م رو هم آپ کردم..
(دو تا دو تا آپ کردم که اگر دو سه روزی نبودم بیکار نمونید :دی)


[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 7:17 عصر ] [ گویای خاموش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

در ترجمه به مشکلی که بر می خورم، آن قدر با کلمات دست و پنجه نرم می کنم تا سرانجام پیروز شوم. در ترجمه ی زندگی ام اما... نمی دانم... پیچیدگی متن زندگی متحیرم کرده... متنی آن قدر گویا که لحظه لحظه اش را حس می کنم، و آن قدر خاموش که پی بردن به معانیش بصیرتی می خواهد که ندارم... اما می دانم نباید تسلیم شد؛ باید «زندگی کرد» تا بتوان ترجمه اش نمود... باید به جایی رفت که حیات به معنای واقعی درش جریان دارد... پس به کوچه باغی از زندگی پناه می برم و از آرامشش، زیبایی اش و سادگیش مدد می گیرم، و «زندگی می کنم»؛ شاید روزی گوشه ای از این متن پیچیده را فهمیدم...
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 284825